Limassol, Cipru
Foarte bine 8.3 Booking.com
Certificat de Excelenta Trip Advisor
Certificat Traveller’s chioce Trip Advisor
Hotelul se afla pe malul marii, pe una dintre cele mai mari plaje decorate cu Blue Flag din Limassol. In acest oras vibrant si cosmopolit, vizitatorii pot vedea ruinele anticului Amathus, prima fabrica de parfumuri din lume, amfiteatrul Curium, castelul Kolossi, castelul medieval, si multe altele. Hotelul este recomandat familiilor cu copii si celor care doresc sa imbine o vacanta relaxanta cu vizitarea obiectivelor turistice.
*Pentru SEJUR INDIVIDUAL - Cina de Revelion nu este inclusa in pretul din sistem!
In cazul unei rezervari de cazare individuala, cina va fi adaugata manual in rezervare, ulterior:
Cina Revelion (*Obligatorie): Adult: 110 euro/pers, Copil 2-11.99: 55 eur/pers.
Cina Craciun (*Obligatorie): Adult: 85 euro/pers, Copil 2-11.99: 45eur/pers.
*Pentru PACHETE - Cina Revelion - Este inclusa!
Localizare
Hotelul se afla pe malul marii, pe una dintre cele mai mari plaje decorate cu Blue Flag din Limassol. Centrul orasului este la 11 km, iar aeroportul din Larnaca se afla la cca 45 km. In Limassol vizitatorii pot vedea ruinele anticului Amathus, prima fabrica de parfumuri din lume, amfiteatrul Curium, castelul Kolossi, castelul medieval, si multe altele.
Facilitati hotel
Hotelul are receptie 24h, mini market, magazine, inchiriere de masini si biciclete, capela, magazin de cadouri, seifuri, lift, coafura/frizerie/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, parcare, acces gratuit la internet WIFI, restaurante, bar, snack bar, piscina exterioara si interioara, facilitati pentru copii, sporturi nautice pe plaja, animatie, spectacole seara, biblioteca, , darts, tenis de masa, biliard, centru Spa si wellness, sala de fitness, sala de jocuri, teren de tenis.
Facilitati camere
Cele 272 de camere ale hotelului au: aer conditionat individual, telefon, mini bar, radio, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, TV satelit, seif (gratuit), acces gratuit la internet WIFI, halate si papuci, baie cu cada sau dus, uscator de par, bideu. La solicitare se ofera clacator si masa de calcat. Camerele duble au 27 mp si capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele Executive au 37 mp si capacitate maxima de 3 adulti sau 2 adulti cu 2 copii, fiind formate din 2 incaperi separate de o usa glisanta.
Sport si divertisment
Oaspeti hotelului au la dispozitie 2 piscine exterioare, piscina interioara, tenis de masa, sala de fitness, darts, tir cu arcul, volei pe plaja, badminton, 2 terenuri de tenis cu iarba artificiala (se pot inchiria rachete si mingi), centrul Spa, scuba diving si sporturi nautice pe plaja. Unele dintre facilitati sunt sezoniere si/sau contra cost.
Drinks & Food
Hotelul ofera mic dejun bufet. Se poate opta pentru supliment de cina, sau pentru ultra all inclusive. Hotelul are 6 restaurante si 3 baruri. Programul Ultra all inclusive: mic dejun american (07:00-10:00), pranz (12:30-15:00) si cina (19:00-22:00) bufet, gustari (10:00-12:00, 15:00-18:00, 22:00-24:00), bauturi locale si unele de import (10:00-23:30).
Facilitati copii
Copiii au la dispozitie mini club (4-12 ani) cu o serie de activitati educationale si distractive. Copiii peste 12 ani au o sala de jocuri unde au diverse jocuri, tenis de masa, fotbal de masa, jocuri Nintendo Wii, dar si o zona de relaxare cu bean bags.
SPA & Welness
Centrul SPA are piscina interioara, cada fierbinte/jacuzzi, masaj, solarium, sauna, este deschis zilnic intre 08:00-20:00 si ofera o serie de tratamente corporale si faciale, terapii prin masaj, ingrijirea mainilor si a picioarelor
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie
Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.